🌺Δεν είναι απαραίτητο γιατί πολλές μικρές διακυμάνσεις μπορούν να μας αγχωσουν ή να μας αποθαρρύνουν από την προσπάθεια μας!!!

🌺Το ζύγισμα πρέπει να γίνεται μια φορά την εβδομάδα ή στις 10 μέρες στην ίδια ζυγαριά και την ίδια ώρα με την προηγούμενη φορά!!!

🌺 Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να ζυγιστουμε εκτός από τον κλασικό….!!!

1.Φωτογραφίες πρίν-μετα!!!
2.Να μετρήσουμε περιφέρεια, γοφούς, κοιλιά με μεζούρα!!
3. Μπορούμε και μόνοι μας να κρίνουμε την αντοχή μας στην γυμναστική,την φυσική μας κατάσταση και από το πώς νιώθουμε τα ρούχα μας….

🌺 Είναι γεγονός πως μερικές φορές η ένδειξη της ζυγαριάς δεν αλλάζει… ειδικά σε περιπτώσεις ατόμων που αλλάζει η σύσταση μυϊκής μάζας και λίπους!!!
🌺 Αποδεδειγμένα η καλύτερη μέτρηση στον έλεγχο βάρους είναι το ποσοστό λίπους αντί του βάρους!!!

‼️ Εάν επιθυμείτε να υιοθετήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και θέλετε να δείτε τον εαυτό σας να αλλάζει καθημερινά προς το καλύτερο στείλτε μου 📩 μπορώ να σας βοηθήσω ‼️🙂
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Ανεξάρτητη συνεργάτης Herbalife Nutrition:
🌺 🌺 🌺 Δάφνη Σωτηρίου 🌺 🌺 🌺

Αφήστε ένα σχόλιο

Μετάβαση στο περιεχόμενο